Thursday, July 12, 2012

云顶一日游+静茹演唱会

终于都等到这一天了,7月7号。
我期待了很久的静茹演唱会。
很庆幸的我订到Theme Park的酒店了,
进到房间的时候,我就知道我的选择没有错,因为他比 First World酒店大间很多 !
连我老公看见也说,我们能不能一年上来住上4次,好喜欢这里噢 !
当然可以罗,亲爱的~

Finally the day has come, i am waiting for Fish Leong in concert for so long time.
This day, we went to Genting Highland.I have made the right choice staying in Theme Park hotel,
it is much more bigger then first world hotel. My hubby was so satisfy with this room.
And he decide to come here 4 times a year for short trip holiday !



干净,宽阔,舒服,网上订, RM168
Booking online at RM168


我们的房间望出去就是游乐园了,很有童话的感觉~嘻嘻 !
你下午在房间午睡,可以听见人们玩的尖叫声!

We have a theme park view at our room.
i also booked the theme park ticket online, is much more cheaper then buying here.
RM42 per pax.

我也在网上订了Theme park的入门票,比较便宜,每人RM42, 在这里买的话每人要RM50。




晚餐时间了
Dinner time before the show!


这是朋友送我的电话套,很喜欢!
i love this iphone casing, give from my friend.

Ribena Float,没什么特别。
Ribena float, nothing special !

烧烤鸡排乌冬面
Udon noodle with chicken


这一晚,我们扮演了小粉丝的角色 !
静茹,我爱你 !
Tonite we are fans of Fish Leong







说真的,静茹演唱会真的很赞,她唱了3个小时, 每一首都是那么熟识的歌曲。
全场的人和她一齐唱著,有感动到我。
特别当她唱起那首“分手快乐”的时候,我感触特别大。
眼泪都流了,因为这是一首陪伴我走出我人生最悲伤的时候的一首歌。

Wonderful concert , we had a happy moment here.

我们看完演唱会,已经11点了。
我们到处去走走,吹吹冷风,然后到coffee bean 买了咖啡和蛋糕回酒店吃!
一直聊天,聊到两点才睡觉 !
很开心,我们还能有那么多话题聊个不停 !

After the concert, we walk around,feel the windy, 
then we have some coffee and cake from coffee bean back to the hotel.
small talk with my hubby until 2am, i really have a fun time spending with him here.

第2天早上,在楼下吃过早餐后,我们就check out 回家了 。


早晨看见这美景,真的好美 !
this is a nice view before leaving genting highland.