Wednesday, July 6, 2011

香港澳门自由行-第一日

今次我们从大马搭机过澳门,然后再从澳门搭船去香港,海陆空玩晒 !
去到香港,Peomny同Jackie 同埋Jackie 个女来接我们,第一站,到茶楼饮下午茶食点心 !
之后就去check-in酒店. 酒店位于旺角一带,但系就麻麻地,房间好细。
晚上我们就去到新界会合其他朋友一起BBQ,第一次参加这种户外BBQ,好好玩!
Ada 同 ka lok 带埋 brandy 同whisky出来玩,佢两只野好得意啊!
其实来香港最大收获系见到我所有朋友,认识了好多年,但是又没见过面却不陌生的朋友!
很爱你们 !!!
 


这就是今次带去的镜头了~ 广角Canon EF 16-35mm ~

点阅完整文章




还有danbo 一家人 ~

点阅更多



点解你企甘高架?我又要 !


等待飞机降落的一刻 ~


準備搭船過香港 ^^


乘坐“金光飞航” 船内~


到达香港后,就见到好朋友Peomny & Jackie 来接我地啦!
她们带我们去吃午餐



等食 



米线


烧鸡~


满桌点心



好友Peomny 


Jackie


傍晚,我们来到这个BBQ场烧烤!
大欖涌燒烤樂園
http://www.tlcbbq.yl.hk/index.html



我同brandy猪啊~






whisky 哥哥 





whisky 哥哥好叻行路架 ~ 



锡锡爸爸


BBQ 


我老公啊 ~



ada 亲手整比我食的日本芝士蛋糕 ~




我们合照~

其他相关文章:

No comments: