Saturday, July 9, 2011

香港澳門自由行-第3日

第3日﹐ check-out 酒店之後﹐ jackie 來接我們到麥cafe 會合大家﹐ 在一齊搭船過澳門 ^^





点阅文章文章




搭船过返澳門



到達澳門啦 ^^





老公和chong ^^


好大支 fanta


這裡是管也街﹐好靚﹐ 好多野食 ^^

凍檸樂 ^^

牛尾公仔面﹐ 正啊 ^^

辣魚面 ^^

豬扒包




澳門地標




















呢度系大三巴街 ~

我买到缘分公仔了,
巧在一間飾品店內見到‘Triangle"公仔﹐ 買左送比orange , 黑色果個我自己要 ~











全部扮cok 样

同朋友行完大三巴之後﹐ 我們又再搭的去返管也街食蟹粥 ~


食完蟹粥之後 ﹐ 我們就要和朋友們道別了 ~
他們要返香港啦﹐ 不能才陪我地 ~
我們很不捨的擁抱道別 ~
再見啦﹐好朋友們 ^^
多謝你們幾日的陪伴 ^^ 我玩得好開心 ^^
道別之後﹐ 我們就搭的士去了“新豪天地”
因為我好想睇“天幕” 這個SHOW ~



這裡是“hard rock hotel" ﹐可以穿過去新豪天地 ~





裡面有個大熒幕﹐ 有條人魚遊來遊去﹐ 好得意 ^^





呢間就系威尼斯酒店啦 ! 下次要同老公住呢度一晚 ^^

No comments: