Thursday, July 7, 2011

香港澳門自由行 - 第2日

一早起床﹐ 我們就到酒店的1樓睇下有咩免費早餐食 ﹐
但系D早餐並不吸引﹐ 而且地方好細﹐
轉個身都辛苦 ﹐ 所以我和男友決定落街找茶餐廳 ~
而妹妹就留系度食﹐ 因為今日 jackie 將會帶妹妹去到海洋公園玩﹐
而我們就會跟ada 和sukie 去行街 ~
晚上在會合過 ~



点阅更多




好舊的樓


我們來到呢間茶餐廳﹐ 呢個豬扒包好好味 ~
我就喜歡食餐蛋治~




好特別的門啊 ~ 我地呢邊無架 ~


香港的房屋出租的店鋪


电梯內影影

ada 和 sukie 帶我們行了好多地方﹐ 都算有點收穫﹐
男友買到對波鞋﹐ 我就買左D衫 ~
行到累了 ﹐ 又再找間餐廳食野 ~


白汁芝士三文魚飯


肉醬薯條


旺角街 ~
之後就搭地鐵去左黃大仙求籤拜神啊 ~
今日D人晤算多﹐ 大家都話黃大仙好靈 !
我和男友都求左支好籤 !








sukie﹐ jackie & me

之后又到晚餐


wasabi 牛肉 ﹐ 食過沒 ? 晤錯架 !



湯渣 ~






食完晚餐之後﹐ 我們一齊去睇3D版的“變形金剛3”
系香港睇3D電影﹐ 系要自己買 3D 眼鏡帶架 ~
以後要再睇就自己帶去戲院﹐ 幾環保架 ~
所以我們都有買左副﹐ 男友仲話好喜歡副眼鏡﹐
返到來大馬之後﹐ 一直要吵要睇3D電影窩 ~

睇完戲之後﹐ 家樂同ADA 帶我們去到天星碼頭影香港夜景啊 ~





最後一日留系香港﹐ 好晤捨得班朋友 ^^

No comments: