Thursday, November 13, 2008

我只只狗病到打點滴

前幾日我見我只狗狗開始無吃野﹐於是就帶它睇醫生。
醫生話它有發燒﹐胃部發炎﹐打左三支針之後﹐就帶去返屋企。
醫生話打針後大約兩小時它應該會開始進吃。
到第二日早上﹐我見它的狗糧都仲系度﹐有在嘔吐﹐我好擔心!
於是在帶去睇醫生﹐醫生建議幫它打點滴﹐﹐補充營養﹐又照X光!
它兩只手都被醫生剃左地毛﹐因為要插支針筒入去﹐我見到好心痛。
之後醫生開左兩個星期藥﹐叫我KEEP住給它吃。

到左今早﹐它又再嘔吐﹐我覺得它開始變得好弱。
它會晤會就甘樣死去? 我可以做地麼野? 我開始好怕它會離開我。。。


No comments: